فارکت

فراتر از یک خرید

فارکت

فراتر از یک خرید

فروشگاه اینترنتی فار طرحی برای تحول در نظام خرید و فروش


جستجو در فارکت
جستجو در وب

دوربین GoPro HERO4 Silver

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

HERO4 Black که در واقع پرچم‌دار دوربین‌های ورزشی گوپرو است با توانایی فیلم‌برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری 1080p با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه بسیاری را شگفت‌زده می‌کند. HERO4 Silver که بر روی کاغذ به غیر از وجود نمایشگر لمسی رنگی در پشت تفاوت چندانی با HERO3+ Black ندارد هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. نمایشگری که حتی HERO4 Black نیز از وجود آن بی‌بهره است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر HERO4 Silver خواهیم پرداخت. مدل HERO نیز یکی از بهترین تولیدات گوپرو تا به امروز خواهد بود، برای اینکه این اولین باری است که این وسیله دوست داشتنی را می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. البته در این دوربین خبری از قابلیت‌های رنگارنگ سایر مدل‌ها و امکاناتی نظیر شبکه بی‌سیم نیست و حداکثر قادر خواهید بود ویدیوهای خود را به صورت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه و یا 720p با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید.
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو Hero4 Silver  - GoPro HERO4 Silver
حدود قیمت 1350000تومان
 مشخصات حسگر و تصویر:با دقت 12 مگاپیکسل
فیلمبرداری:کیفیت 4K با فرمت H.264 codec, .mp4 file format
صفحه نمایش:صفحه نمایش 1.5 اینچ
ورودی و خروجی ها:خروجی HDMI - خروجی USB
سایر قابلیت ها:پشتیبانی از کارت حافظه کارت حافظه - میکروفون داخلی
مشخصات کلی
وزن 147 گرم
مشخصات حسگر و تصویر
دقت حسگر 12 مگاپیکسل
دقت مؤثر حسگر 12 مگاپیکسل
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم 4K
توضیحات فیلم 4K با 15 فریم بر ثانیه، 2.7K با 30 فریم بر ثانیه، 1080p با60 فریم بر ثانیه و 720p با 120 فریم بر ثانیه
نور فیلم برداری (پرژکتور)
فرمت فیلم H.264 codec, .mp4 file format
فیلمبرداری سه بعدی
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
رزولوشن عکس 12 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
فوکوس دستی
فوکوس اتوماتیک
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش LCD
سایز صفحه نمایش 1.5 اینچ
چشمی
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
خروجی USB
خروجی تلویزیون
سایر قابلیت ها
کارت حافظه Micro SD
میکروفون داخلی
باتری lithium-ion 1160mAH, 3.8V, 4.4Wh
سایر مشخصات دوربین ورزشی ضد آب تا عمق 40 متری 
فیلمبرداری 4K با سرعت 15 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری 2.7K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
قابلیت افزودن میکروفون خارجی با استفاده از آداپتور مخصوص
مجهز به نمایشگر LCD رنگی لمسی
اقلام همراه دوربین قاب محافظ، درب قاب محافظ مشبک، درب قاب محافظ با قابلیت تاچ، باتری لیتیومی، پایه چسبی تخت و منحنی، گیره پایه با رها سازی سریع، بازوی سه نقطه‌ای و کابل USB
لطفاً توجه داشته باشید
کلیه کالاهایی که در دیجی کالا عرضه می شوند اصلی بوده و هیچ گونه کالای کارکرده و غیر اصلی در دیجی کالا به فروش نمی رسد.


سری جدید دوربین‌های گوپرو که شاملHERO4 Black، HERO4 Silver و HERO است به‌تازگی توسط شرکت گوپرو به بازار عرضه شده‌اند. البته با توجه به سیاست‌های تولید و فروش این شرکت تولید بالاترین مدل سال گذشته یعنی HERO3+ Black متوقف‌شده است. هرچند مدل HERO3+ Silver و HERO3 White همچنان تولید می‌شوند.

HERO4 Black که در واقع پرچم‌دار دوربین‌های ورزشی گوپرو است با توانایی فیلم‌برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری 1080p با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه بسیاری را شگفت‌زده می‌کند. HERO4 Silver که بر روی کاغذ به غیر از وجود نمایشگر لمسی رنگی در پشت تفاوت چندانی با HERO3+ Black ندارد نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد. نمایشگری که حتی HERO4 Black نیز از وجود آن بی‌بهره است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر HERO4 Silver خواهیم پرداخت. مدل HERO نیز یکی از بهترین تولیدات گوپرو تا به امروز خواهد بود، برای اینکه این اولین باری است که این وسیله دوست داشتنی را می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. البته در این دوربین خبری از قابلیت‌های رنگارنگ سایر مدل‌ها و امکاناتی نظیر شبکه بی‌سیم نیست و حداکثر قادر خواهید بود ویدیوهای خود را به صورت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه و یا 720p با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید.



اینکه چرا گوپرو تصمیم گرفت از نمایشگر لمسی بر روی HERO4 Silver استفاده کند و نه بر روی HERO4 Black که مدل‌بالاتری نسبت به Silver محسوب می‌شود، دقیقا معلوم نیست. یک دلیل می‌تواند محدودیت‌های فیزیکی باشد؛ توانایی گنجاندن چنین صفحه نمایشی در فضای بسیار کوچک قاب دوربین‌های گوپرو، با توجه به اینکه این دوربین از توان پردازشی بالاتری نیز نسبت به مدل Silver بهره می‌برد و لذا ممکن است بنا به دلایل فنی فضای کمتری برای این منظور در اختیار بوده و این امر را بسیار دشوار می‌سازد. از طرف دیگر عده‌ای مشکل دفع حرارت را بهانه‌ای برای این کار می‌دانند، که البته چندان منطقی به نظر نمی‌آید؛ چراکه نمایشگر LCD گوپرو در لیست لوازم اضافه این دوربین به چشم می‌خورد. شاید هم مصرف باتری بیشتر پردازشگر قوی‌تر، در مدل Black در کنار مصرف اضافی ناشی از به‌کارگیری این نمایشگر طول عمر باتری را بسیار پایین می‌آورده است. به عنوان آخرین و محتمل‌ترین سناریو نیز می‌توان سیاست‌های فروش این شرکت را در نظر گرفت. اگر مورد آخر صحیح باشد باید منتظر ماند تا ببینیم این سیاست ها چقدر درست بوده‌اند.



   به هر حال HERO4 Silver دوست داشتنی اینجاست و به عنوان اولین و تنها دوربین گوپرو که مجهز به نمایشگر یکپارچه است، کاربران زیا دی را مجذوب خود ساخته است. شاید هم بیش از حد مجذوب خود کرده است. چرا که تا این لحظه به نظر فروش مدل Silver بیشتر از Black است. فروش بالاتری که بیشتر دلیل آن را وجود نمایشگر رنگی لمسی به کار گرفته شده در مدل Silver می‌دانند تا اختلاف 100 دلاری بین این دو دوربین. شاید از دید این افراد پرداخت مبلغ بیشتر و نداشتن نمایشگری که در مدل پایین‌تر موجود است چندان منطقی به نظر نیاید.



درباره کیفیت فیلم‌برداری دوربین‌های HERO4 باید بگوییم که نسبت به نسل پیشین خود پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده‌اند و میزان شارپنس و تراز سفیدی به طرز محسوسی بهبود پیدا کرده است. مخصوصا در شرایط نوری ضعیف عملکرد این دوربین‌ها دگرگون شده و واقعا خوب عمل می‌کنند.

این را هم اضافه کنیم که مخصوصا بعد از به‌روزرسانی میان‌افزار HERO4 Silver اختلاف کیفیت تصویر آن با مدل Black بسیار کم شده است؛ هرچند عده بسیاری نیز فیلم‌برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری 1080p با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه  را با هیچ‌چیز عوض نخواهند کرد. جالب است که بدانید یکی از مهم‌ترین کاربردهای فیلم‌برداری با رزولوشن‌ها بالا در این دوربین‌ها، استخراج عکس از این ویدیوهاست.



حال اجازه دهید به مقایسه بین HERO4 Silver و HERO3+ Black بازگردیم. همان‌طور که گفتیم تفاوت این دو مدل روی کاغذ چنان فاحش نیست و به یک نمایشگر لمسی در پشت این دوربین ختم می‌شود. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم باید بهره‌گیری از بلوتوث را نیز به آن بی افزاییم. اما آیا وجود نمایشگر و بلوتوث تنها تفاوت است؟ 

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شاید بر روی کاغذ این‌چنین باشد اما وقتی با معیارهای دنیای واقعی این دو دوربین را می‌سنجیم به نتیجه دیگری مارسیم. اختلاف محسوسی در خروجی ویدیو بدست آمده از دو دوربین وجود دارد و HERO4 با پردازش بهتر تصاویر و انجام عملیات نورسنجی و تراز سفیدی بهتر همچنین دارا بودن شارپنس و عملکرد بهتر در شرایط نوری ضعیف، با اختلاف قابل توجهی بر مدل قدیمی چیره می‌شود.  

این دوربین نیز مانند سایر دوربین‌های GoPro با استفاده از قاب ارائه شده در بسته‌بندی، ضد آب می‌شود و GoPro کارکرد بدون نقص آن را تا عمق 40 متری تضمین نموده است. همچنین این دوربین به قدر کافی مستحکم و مقاوم ساخته شده تا بتواند در برابر شرایط سخت مقاومت کند. تمامی این توانایی‌ها در کنار قابلیت خوب این دوربین برای فیلم‌برداری در محیط‌های کم‌نور، کیفیت ضبط صدای بسیار خوب و لنز بسیار واید به شما امکان ضبط و اشتراک گذاری لحظه‌های زندگی پر هیجانتان را می‌دهند.

در ادامه باهم مروری می‌کنیم بر ویژگی‌های این دوربین :



نمایشگر رنگی لمسی !

دوربین گوپرو HERO4 Silver اولین و تنها دوربین ساخت این شرکت است که به نمایشگر رنگی مجهز شده است و شما برای اولین بار قادر خواهید بود تصاویر ضبط شده توسط  دوربین گوپرو خود را در همان لحظه و بدون نیاز به وسیله دیگر ببینید. این نمایشگر  که از نوع لمسی بوده امکان انجام تنظیمات را به راحتی در منوهای این دوربین فراهم آورده، عملی که پیش از این به صورت گنگ و تنها با فشار دو دکمه و یک نمایشگر تک‌رنگ کوچک صورت می‌گرفت.





کیفیت ویدیو حرفه‌ای

HERO4 Silver با به‌کارگیری یک سنسور ارتقا یافته قادر است کیفیت بالاتری را نسبت به پرفروش‌ترین مدل گذشته این شرکت در اختیار کاربران بگذارد. این دوربین توانایی ضبط ویدیو را به صورت 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه دارد. اما کیفیت این ویدیوها از مدل‌های پیشین نیز بهتر است. توانایی ضبط ویدیو 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه و 960p با سرعت 100 فریم بر ثانیه نیز در این دوربین گنجانده‌شده است که می‌تواند تصاویر صحنه آهسته بسیار روان را برای کاربران فراهم کند. توانایی ضبط ویدیوها بسیار با کیفیت 2.7K  با سرعت 30 فریم بر ثانیه و 4K با سرعت 15 فریم بر ثانیه نیز از دیگر انتخاب‌های کاربران برای فیلم‌برداری خواهد بود.




عکاسی توانمند و سریع

سنسور 12 مگاپیکسلی به کار گرفته شده در این دوربین که توانایی عکاسی پیاپی با سرعت فوق‌العاده 30 فریم بر ثانیه را دارد به Hero4 Silver کمک خواهد کرد تا لحظه مورد نظر شما را شکار کند. امکان ثبت عکس به صورت تک، تایم لپس و پیاپی در این دوربین وجود دارد که کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند گزینه مطلوب را انتخاب نماید. بازه‌های زمانی در نظر گرفته شده برای حالت تایم لپس نیز از نیم ثانیه تا 60 ثانیه متغیر و قابل انتخاب هستند.





حالت جدید عکاسی در شب

 با به کار گیری حالت‌های جدید Night Photo و Night Lapse قادر خواهید بود آسمان شب را به شیوه جدیدی به تصویر بکشید. این مود ها امکان تنظیمات نوردهی دلخواه را تا حداکثر 30 ثانیه را برای یک عکس یا حالت تایم لپس در اختیار کاربر می‌گذارند. شما در حال عکاسی از کهکشان راه شیری باشید یا دور آتش کمپ باشید این مود ها امکان عکاسی در شب را با کمترین میزان نور برایتان فراهم می‌کنند.





کنترل بی‌سیم و اشتراک‌گذاری با Wi-Fi و بلوتوث

این دوربین به شبکه Wi-Fi و بلوتوث نیز تجهیز شده است که امکان اتصال دوربین را از این طریق به اپلیکیشن GoPro و ریموت هوشمند و سایر دستگاه‌ها را به کاربر می‌دهد. اپلیکیشن GoPro، گوشی هوشمند یا تبلت شما را به یک ریموت کنترل با قابلیت Live View تبدیل می‌کند. توانایی پیش نمایش عکس‌ها و همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری تنها گوشه‌ای از امکاناتی هستند که با استفاده از این اپلیکیشن از آن بهره‌مند‌ می شوید. ریموت هوشمند GoPro به کاربر این امکان را می‌دهد که تا چند دوربین GoPro را از فاصله حداکثر 180 متری کنترل نماید.




با HiLight Tag بهترین لحظات خود را علامت گذاری کنید

HiLight Tag که از ویژگی‌های جدید دوربین‌های HERO4 است به شما این امکان را می‌دهد تا لحظات حساس را در هنگام ضبط ویدیو علامت گذاری کنید تا بعدا برای پخش، ویرایش و به اشتراک گذاری به سادگی آن‌ها را پیدا کنید. برای این کار تنها کافیست دکمه مخصوص در نظر گرفته شده در کنار بدنه دوربین یا ریموت را فشار دهید و یا حتی از نرم افزار GoPro برای علامت گذاری این لحظات استفاده کنید.





ویدیو با وسیع ترین زاویه دید در جهان

HERO4 Silver به قابلیت SuperView نیز مجهز است. SuperView قابلیت منحصر به فرد دوربین‌های GoPro است که به شما این امکان را می‌دهد تا با وسیع‌ترین زاویه دید اقدام به فیلم‌برداری کنید. شما می‌توانید در حالی که توسط تصویر احاطه شده‌اید اقدام به ثبت تصاویر کنید.








مود خودکار حالت کم‌نور

به دوربینتان اجازه دهید به جای شما فکر کند و تصمیم بگیرد. سامانه خودکار حالت کم‌نور سرعت فیلم‌برداری را به‌صورت خودکار تنظیم می‌کند، تا حتی زمانی که در شرایط نوری متغیر و کم‌نور قرار می‌گیرید بتوانید به‌خوبی از دوربینتان استفاده کنید.









Quick Capture


برای ثبت سریع و بدون تاخیر لحظه ها آماده باشید. Quick Capture  این امکان را به شما می‌دهد تا تنها با فشار یک دکمه دوربین GoPro خود را روشن کنید و عکسبرداری یا فیلم برداری کنید. پس از فعال کردن این ویژگی کافیست دکمه پاور را یک بار فشار دهید تا دوربین روشن شود و ضبط فیلم‌برداری آغاز شود یا آن را برای دو ثانیه نگه دارید تا عکاسی تایم لپس شروع شود.






کیفیت صدای فوق‌العاده

به کارگیری سیستم ضبط صدای جدید و پیشرفته در HERO4 Silver باعث شده تا این دوربین بتواند صدای واقعی و شفاف را در اختیار کاربران قرار دهد. استفاده از میکروفون های پیشرفته باعث شده تا این دوربین قادر به ضبط صدا با دامنه دینامیکی، در حدود دو برابر مدل گذشته این دوربین باشد. هر چند برای افزایش کارایی ضبط صدای این دوربین، قابلیت نصب میکروفون خارجی نیز از طریق تبدیل مخصوص برای آن لحاظ شده است.





Protune هم در ویدیو، هم در عکس

Protune در واقع تمام توان بالقوه دوربین را آزاد می‌کند و ویدیوهایی با کالیبراسیون سینمایی که تنها اندکی فشرده شده‌اند را به منظور انجام عملیات پردازشی بعد از ضبط برای مصارف حرفه‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شما می‌توانید خلاقیت خود را با انجام تنظیماتی نظیر رنگ، محدودیت ایزو، تراز سفیدی، شارپنس و نوردهی به کار بگیرید و از بالاترین سطح تنظیمات دستی در دوربین‌های گوپرو لذت ببرید.





کنترل ارتقا یافته دوربین

همچنین این دوربین از وجود یک دکمه اختصاصی جدید به منظور دسترسی سریع به تنظیمات دوربین و منوهای ساده شده، بهره می‌برد. با استفاده از این دکمه جستجو در منوها بسیار آسان‌تر از گذشته شده است.





اپلیکیشن و نرم‌افزار گوپرو

تجربه استفاده از گوپرو خود را با استفاده از نرم‌افزار رایگان گوپرو استودیو و اپلیکیشن گوپرو بهتر کنید. با اپلیکیشن گوپرو قادر خواهید بود از راه دور دوربین خود را کنترل کنید و با نرم‌افزار گوپرو استودیو می‌توانید ویدیوهای پرهیجان خود را به سبک گوپرو بسازید و با سایرین به اشتراک بگذارید.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی